Personeelsfeest Amsterdam in elke prijsklasse

ook voor Aalsmeer, Zaanstad, Huizen, Amstelveen of omgeving

feest.jpg

Van personeelsfeest tot bedrijfsjubileumfeest in Amsterdam

Amsterdam is internationaal een bekende stad mede ook door de voetbalclub Ajax die in 1995 als laatste Nederlandse club wereldkampioen werd daar internationaal veel aan bijdraagt. Maar ook staat Amsterdam bekend als handelsstad door o.a. bierbrouwerijen, scheepsbouw, houtzagerij, de beur, bankwezen, verzekeringen, drukkerijen, kroegen, restaurants en theaters. Amsterdam speelt bijvoorbeeld nationaal en internationaal een belangrijke rol in de ICT. Maar ook de bekende winkelstraten (bijvoorbeeld de Kalverstraat) die wekelijks door vele Nederlanders worden bezocht zullen niet onbekend zijn. Om maar nog niet over toerisme te spreken wat uiteraard ook voor een flinke boost zorgt. We hopen dat alle Amsterdamse bezienswaardigheden gaan bijdragen aan een bijzonder personeelsfeest in Amsterdam. Er zijn uiteraard vele opties, of je nu gaat voor een dagdeel of een volledige dag met een themafeest in Amsterdam. Of misschien ben je voornemens om een evenementenbureau uit Amsterdam in te schakelen voor de organisatie van je bedrijfsfeest? Kijk voor vrijgezellenfeesten ook eens op Onemotion vrijgezellenfeesten voor Amsterdam. Onderstaand staat een overzicht van diverse mogelijkheden. We wensen je alvast veel plezier toe tijdens een personeelsfeest.

Personeelsfeest in Amsterdam: gastvrije oase aan de Amstel in Amsterdam-Zuid
excl. BTW vanaf
€75 p.p.

Personeelsfeest in Amsterdam: gastvrije oase aan de Amstel in Amsterdam-Zuid

Ben je op zoek naar een heerlijke locatie aan het water in Amsterdam voor het organiseren van een onvergetelijk personeelsfeest? Wellicht biedt dit Amstel Boathouse arrangement dan uitkomst (deze locatie is ook bijzonder geschikt als vergaderruimte in Amsterdam). Doordat deze locatie over 8 verschillende ruimtes beschikt is er voor bijna elke groepsgrootte wel een leuke oplossing te bedenken. En met een groot terras en een eigen aanlegsteiger aan de Amstel, krijgt elk personeelsfeest in de open lucht meteen een hele aangename sfeer.

Smiley face Gelegen aan Amstel in Amsterdam-Zuid

Smiley face Maximale feestcapaciteit: 1.000 pers. 

Smiley face Grootste zaal: max. 200 pers. Kleinste zaal: Max. 4 pers. 

Smiley face 8 verschillende zalen

Smiley face Groot terras aanwezig, overdekte veranda

Smiley face Eigen parkeerterrein (gratis parkeren)

Smiley face Bijzonderheden: eigen aanlegsteiger aan de Amstel 

Zorg dat je snel meer informatie aanvraagt zodat je uit kan kijken naar een mooi personeelsfeest in Amsterdam om het leven te vieren met collega’s. Middels onderstaande informatieformulier check je gemakkelijk de beschikbaarheid bij de locatie.

Après-ski themafeest als personeelsfeest in Amsterdam
excl. BTW vanaf
€65 p.p.

Après-ski themafeest als personeelsfeest in Amsterdam

Inclusief: entertainment, DJ, licht en geluid, aprêsski spellen, Eventstyling, welkomstdrankje, 100% WKR-proof

Voor wie de skivakantie dit jaar heeft moeten inruilen voor de parkeerplaats achter het kantoor, is er goed nieuws: de Après-ski komt gewoon naar jullie toe! Geen files richting Tirol, geen bevroren tenen — alleen een knettergezellige avond vol schnaps, schlagers en schuifelen op sokken. Tijdens dit Après-ski themafeest verandert elke kantine, loods of bedrijfshal in een heus winters paradijs. Denk aan biertafels, houten huisjes, een dampende bar met tapbier, en natuurlijk: showmeister Rudi met zijn vrolijke bende die zelfs de meest stijve collega’s aan het hossen krijgt. Het feest begint zodra de muziek aangaat. De Ski-Jay (jawel, een DJ in skipak) knalt de beste après-ski-hits uit de speakers — van Anton aus Tirol tot “Hey Baby” — en al snel blijkt dat niemand weerstand kan bieden aan een beetje polonaise. Ondertussen zorgt het entertainmentteam voor knotsgekke spelletjes en typetjes waar zelfs de directeur niet onderuit komt. Voor je het weet, sta je met je collega’s te klunen door de kantine, biertje in de hand, met Rudi op de microfoon die roept: “Zingen jullie mee of wat!?” Of het nu gaat om een personeelsfeest, verenigingsfeest, jubileum of gewoon omdat “het leven te kort is voor saaie borrels” — dit Après-ski feest zorgt voor gegarandeerd plezier. En het mooiste van alles? Het hoeft niet eens in de bergen. Of het nu in een loods, tent of kantoor is, met wat houten decor, een berg nepsneeuw en een tapinstallatie toveren we elke ruimte om tot de gezelligste skihut van Nederland. Dus haal die foute skipullovers, skibrillen en plastic laarzen uit de kast, want dit wordt een avond vol lachen, hossen, meezingen en misschien zelfs een klein beetje spijt de volgende ochtend. Eén ding is zeker: na deze Après-ski party heeft niemand meer heimwee naar Oostenrijk — hooguit naar zijn stem.

Forteiland Ijmuiden: bijzondere bedrijfsfeest locatie vlakbij Amsterdam
excl. BTW vanaf
€85 p.p.

Forteiland Ijmuiden: bijzondere bedrijfsfeest locatie vlakbij Amsterdam

Voor bedrijfsfeest of ander zakelijk evenement van 10 tot 600 pers.

Dus na al het thuiswerken zijn jullie op zoek naar een personeelsfeest concept waarmee iedereen de kans krijgt om weer echt een hecht team te worden. Maar zoeken jullie niet zomaar een locatie voor jullie personeelsfeest, maar dient het echt iets bijzonders te worden? Wellicht is een personeelsfeest op jullie eigen eiland dan wel een mooie verrassing voor alle medewerkers? Het begin is natuurlijk al bijzonder, als iedereen met de boot op wordt gehaald.

Smiley face Gelegen voor de kust van IJmuiden

Smiley face Grootste zaal: max. 250 pers. Kleinste: max. 4 pers. 

Smiley face 14 verschillende zalen

Smiley face Groot terras aanwezig, overdekte veranda

Smiley face Eigen parkeerterrein (gratis parkeren)

Smiley face Bijzonderheden: vervoer per boot inbegrepen 

Wil je meer informatie over het houden van een bedrijfsfeest of ander zakelijk evenement op Forteiland Ijmuiden? Klik op onderstaande button en vraag dan snel meer informatie aan.

Professionele fotograaf voor je personeelsfeest

Professionele fotograaf voor je personeelsfeest

Professionele fotograaf voor je evenement vanaf €350

Iedereen kent het wel: weken van voorbereiding, een feestcommissie die leeft op koffie en stress, en dan eindelijk het personeelsfeest waar iedereen naar uitkijkt. De sfeer zit goed, de muziek knalt, en de directeur danst alsof hij auditie doet voor So You Think You Can Dance. De volgende dag? Tien wazige telefoonfoto’s, drie rode ogen, en één epische foto van het buffet. Niet echt de herinnering die je op het intranet wilt delen, toch? Daarom is een fotograaf voor personeelsfeesten geen luxe, maar pure noodzaak. Deze professional weet precies wanneer hij moet klikken: nét als het team proost, niet als iemand de bitterbal laat vallen. Van de eerste binnenkomers met hun ‘ik-doe-niet-aan-smalltalk’-blik tot de laatste polonaiseloper op sokken – alles wordt vastgelegd met timing, humor en een scherp oog voor het onverwachte. De fotograaf beweegt zich soepel door de menigte, als een ninja met een lens (maar dan met betere sociale vaardigheden). Hij vangt de sfeer, de lachbuien, de ongemakkelijke dansmoves en zelfs dat zeldzame moment waarop de HR-afdeling losgaat. Geen geforceerde groepsfoto’s waar iedereen eruitziet alsof ze net een belastingcontrole achter de rug hebben, maar spontane, levendige beelden waar de energie vanaf spat. Of het nu gaat om een chique diner, een bedrijfsfestival of een foute party met glitter en karaoke: de foto’s vertellen het echte verhaal van de avond. Vol sfeer, plezier en net genoeg bloopers om het geloofwaardig te houden.

Filmwedstrijd als invulling voor je personeelsfeest in Amsterdam
excl. BTW vanaf
€69 p.p.

Filmwedstrijd als invulling voor je personeelsfeest in Amsterdam

Dit personeelsfeest is er eentje die jullie niet snel gaan vergeten. Centraal tijdens het feest staat het maken van een film. Dat kan bijvoorbeeld een bedrijfsfilm maken zijn maar ook een film met een ludiek thema. Het gezelschap wordt in groepen onderverdeeld en kan met behulp van nep geld attributen, professioneel advies van echte filmregisseurs, of apparatuur inkopen.  Welke groep maakt de leukste film? Uiteraard worden de films tijdens het feest vertoond aan het gezelschap. Optioneel kan ook het complete feest worden geregeld (locatie, catering etc.) evenals een overnachting. Dit personeelsfeest in Amsterdam kan ook worden uitgevoerd als personeelsuitje in het buitenland (indoor of in het centrum van een leuke stad), als bedrijfsuitje voor hele grote groepen of als een personeelsuitje met overnachtingWil je weten of en hoe we je kunnen helpen, vraag dan geheel vrijblijvend meer informatie aan via onderstaande formulier.

90's themafeest Amsterdam
excl. BTW vanaf
€49,50 p.p.

90's themafeest Amsterdam vol herinneringen

Inclusief locatie, dj, decoratie, partymanager, welkomstdrankjes

Tijdens dit zeer bijzondere 90’s themafeest maakt u een stap terug in de tijd. Danste u vroeger al hard mee op de Macarena en lukte het u om elke hit van Marco Borsato van voor naar achter mee te zingen? De oude herinneringen komen al snel boven tijdens dit bijzondere 90’s themafeest. Ook kunt u dit themafeest zo gek aankleden als u zelf wilt. Laat het personeel gamen op de populaire Nintendo, dans met typetjes uit de 90’s of geniet van een optreden van de Spice Girls. De DJ maakt er een bonte avond van waar alle klassieker de revue zullen passeren. Van Captain Jack, Britney Spears tot aan de mooiste happy hardcore klassiekers. Het zal een avond worden om nooit te vergeten. Is uw interesse gewekt? Vraag onderstaand zo spoedig mogelijk meer informatie aan.

Professionele aftermovie van je personeelsfeest

Professionele aftermovie van je personeelsfeest

Professionele aftermovie vanaf €800

Je kent het wel: weken van voorbereiding, een feestcommissie die al maanden leeft op koffie en stress, en dan is het eindelijk zover — het personeelsfeest! De sfeer zit goed, de muziek knalt, en de directeur danst alsof niemand kijkt (terwijl iedereen dat wél doet). De volgende dag? Alleen wat schokkerige filmpjes van collega’s met trillende handen en een telefoon uit het tijdperk van de floppy disk. Zonde, want dat feest verdient een aftermovie die het écht eer aandoet. Daarom is een professionele videograaf jouw geheime wapen. Geen korrelige beelden of halve hoofden meer, maar een filmische samenvatting die de sfeer perfect vangt. Van de eerste bitterbal tot de laatste danspas – alles wordt haarscherp vastgelegd. De speeches, de lachbuien, en dat ene legendarische polonaisemoment waarvan je hoopte dat niemand het had gefilmd (spoiler: het zit erin, maar op een stijlvolle manier). Onze videograaf weet precies hoe hij van een gewoon personeelsfeest een mini-blockbuster maakt. Denk aan flitsende shots, een vlotte montage en muziek die zelfs de stille collega’s van de financiële administratie doet meedeinen. Zelfs je baas lijkt plots verdacht relaxed voor de camera. Het resultaat? Een aftermovie die je met trots deelt op intranet, social media of tijdens de vrijdagmiddagborrel. Perfect om nog even na te genieten van die geweldige avond — en om collega’s die “niet konden” subtiel te laten zien wat ze gemist hebben.

Winter Wonderland thema personeelsfeest in Amsterdam
excl. BTW vanaf
€65 p.p.

Winter Wonderland thema personeelsfeest in Amsterdam

Inclusief: entertainment, DJ, licht en geluid, winter wonderland spellen, Eventstyling, welkomstdrankje, 100% WKR-proof

Voor iedereen die het koud krijgt van kwartaalcijfers maar warm loopt voor glühwein en glitter: het Winter Wonderland themafeest is hét bedrijfsfeest dat zelfs de kerstman jaloers maakt. Zodra de deuren opengaan, lijkt het alsof men rechtstreeks een bevroren sprookje binnenstapt. De locatie is onherkenbaar — alles straalt, schittert en glanst in ijskoud wit. Van fonkelende sneeuwdecoraties tot stijlvolle wintermeubels: zelfs Elsa uit Frozen zou er een traantje van ontroeren (al is dat waarschijnlijk gewoon een ijspegel). Bij binnenkomst worden de gasten verwelkomd door een keurige maar ijskoude lakei — het soort man dat al glimlachend vraagt of je jas uit wil, terwijl hij eruitziet alsof hij al drie dagen in de vriezer heeft gestaan. Zijn ensemble zorgt voor een mysterieuze wintersfeer waarin champagneglazen rinkelen, mensen voorzichtig hun ademwolken bewonderen, en iedereen zich even afvraagt of die sneeuw nu écht of gewoon goed gedaan is met piepschuim. Maar zodra de officiële opening voorbij is, smelt de serene winterrust als sneeuw voor de zon. De DJ draait de temperatuur omhoog met dikke beats, en het feest verandert in een bruisend après-ski sprookje. Skileraren, snowbabes en feestbeesten veroveren de dansvloer, en zelfs de collega die altijd beweert “niet zo van feesten te houden” blijkt ineens verrassend soepel te bewegen op Let It Snow. De sfeer stijgt, de glitter dwarrelt, en de kans dat iemand de volgende ochtend met een kerstbal in zijn jaszak thuiskomt is levensgroot. Het beste van alles? Dit feest past overal. Of het nu in een loods, tent, kantine of chique horecalocatie is — elke ruimte verandert moeiteloos in een ijskoud paradijs. Inclusief WinterWonderland DJ, entertainmentteam, sneeuwachtige spellen en styling die zelfs Narnia verbleekt doet lijken. En ja, het hele feest is keurig WKR-proof, dus zelfs de boekhouding krijgt er warme gevoelens van. Klik dan op de onderstaande groene button en vraag vrijblijvend meer informatie aan.

Themafeest Back to the 00's Amsterdam
excl. BTW vanaf
€55 p.p.

Themafeest Back to the 00's Amsterdam

Op je eigen locatie (feestlocatie niet inbegrepen).

Geniet van een magische avond met dit 00’s themafeest. Perfect voor een personeelsfeest, als bedrijfsuitje of om een jubileum te vieren. Samen met collega’s gaan jullie terug in de tijd en halen jullie de mooiste herinneringen op. Dans samen met je collega’s de ketchup song, Jumpstyle of zing uit volle borst mee met Dragosta Din Tei. Ook kunt u dit themafeest nog extra aankleden door hilarische typetjes in te zetten. Zo zijn ook ineens Lara Croft, Ali G of Guus Meeuwis aanwezig op uw themafeest Amsterdam. De DJ brengt en mengt de hele avond samen met de leukste bekende hits. Zing mee met Gigi D’Agostino of Christina Aguilera. Is uw interesse gewekt? Vraag dan snel meer informatie aan en laat u meenemen in alle mogelijkheden. We wensen u alvast mooie herinneringen toe.

Bedrijfsborrel organiseren op eigen locatie of met locatiesuggestie in Amsterdam
excl. BTW vanaf
€65 p.p.

Bedrijfsborrel organiseren op eigen locatie of met locatiesuggestie in Amsterdam

Een bedrijfsborrel op eigen locatie organiseren? Briljant idee — én slim voor de boekhouding. Want als de borrel gewoon op jullie eigen terrein plaatsvindt, hoeft die niet binnen de vrije ruimte te vallen. Dat betekent: geen eindheffing van 80%, en dus meer budget voor de écht belangrijke dingen. Denk aan betere wijn, warmere bitterballen en misschien zelfs die DJ die de directie nog jaren zal herinneren aan zijn dansmoves. Maar als de kantoorvloer inmiddels al vaker dienst heeft gedaan als dansvloer dan als werkplek, is er natuurlijk geen man overboord. We helpen graag met het vinden van een perfecte externe locatie — van een sfeervolle industriële loods tot een zomerse buitenplek met ruimte voor zowel danspasjes als serieuze gesprekken over KPI’s (al verdwijnen die meestal na het tweede rondje). Het mooiste? Alles wordt precies zoals jullie het willen. Van het eerste welkomstdrankje tot de laatste late night snack: jullie bepalen de sfeer. Wil je een stijlvolle borrel met een vleugje klasse, of juist een uitbundig feest met lampjes, livemuziek en een toiletjuffrouw die beter op de hoogte is van de roddels dan de marketingafdeling? Alles kan. De drank, de bites, het diner, de aankleding, de muziek — het hele plaatje klopt. En geloof ons, met de juiste sfeer, de perfecte hapjes en een DJ die de HR-manager zelfs op de dansvloer krijgt, wordt dit geen gewone borrel, maar hét gesprek van de maand. Op eigen terrein of ergens anders: wij regelen de magie, jullie zorgen voor de gezelligheid. En maandag? Dan is het vooral hopen dat niemand die karaoke-video’s op het intranet zet. Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden via onderstaande button.

Bedrijfsfestival als personeelsfeest in de regio Amsterdam
excl. BTW vanaf
€75 p.p.

Bedrijfsfestival als personeelsfeest in de regio Amsterdam

Het begon – zoals de meeste briljante ideeën – op een vrijdagmiddag, ergens tussen een schaal bitterballen en de opmerking “Waarom doen we eigenlijk niet gewoon ons éígen festival?”. En voor iemand “nee” kon zeggen, was het plan geboren: een bedrijfsfestival op eigen locatie. Geen saaie borrel bij de printer, maar een feestje waar zelfs de directeur zijn das voor inruilt en de IT-afdeling ineens blijkt te kunnen dansen. Binnen een mum van tijd verandert de parkeerplaats, loods of kantoorhal – normaal het domein van deadlines, Excel-sheets en piepende printers – in een bruisend festivalterrein. Denk aan foodtrucks, lichtslingers, livemuziek en collega’s die zich even vergissen in hun eigen ritmegevoel. En mocht de locatie iets te compact zijn voor een moshpit: geen probleem. Dankzij een netwerk van evenementenlocaties door heel Nederland kan het bedrijfsfestival overal plaatsvinden, van Groningen tot Maastricht, van weiland tot warehouse. Of het nu een ontspannen foodfestival wordt met borrelplanken, cocktails en chillbeats, of een knallend muziekfeest waarbij de HR-afdeling ineens meezingt met guilty pleasures uit de jaren 90 — alles wordt tot in de puntjes geregeld. Van uitnodiging tot aftermovie, van lampionnen en vlaggetjes tot industriële stijl met containers en TL-lampen: elk detail klopt, tot aan de laatste confettisnipper. Voor je het weet, staat het hele bedrijf te dansen waar normaal de bedrijfsauto’s geparkeerd staan. De manager bij de frietkraam, de stagiair achter de karaoke-microfoon, en iemand die zweert dat hij maandag gewoon wél komt werken. Een bedrijfsfestival op eigen terrein? Geniaal idee. Alleen nog even iemand aanwijzen om de volgende ochtend de glitter van de parkeerplaats te vegen. Meer weten over hoe een kantoor verandert in het gezelligste festival van het jaar? Klik op de groene knop hieronder – en laat het feest beginnen.

Pizza Foodtruck voor je personeelsfeest in STAD
excl. BTW vanaf
€20 p.p.

Pizza Foodtruck voor je personeelsfeest in Amsterdam

Min. besteding €1200: verse Pizza en Italiaanse drankjes (optioneel), groepen tot 250 personen

Organiseer je binnenkort een bedrijfsfeest of personeelsborrel en ben je op zoek naar een passende catering? Wat dacht je dan van je eigen pizza Foodtruck met tot wel 3 mobiele ovens om iedereen te kunnen voorzien van heerlijke pizza's? Het is zelfs mogelijk om deelnemers aan je personeelsfeest te verblijden met een echte pizza workshop voor maximaal 45 personen (tegen meerkosten). Op zoek naar passende drankjes? Geen probleem, de cateraar neemt ze graag (optioneel) voor je mee. Van Crodino tot Italiaanse wijnen en bieren. Wil je meer weten over dit bijzondere personeelsfeest concept in Amsterdam of omgeving? Vraag dan hieronder meer informatie aan via onderstaand informatieformulier.

Kerstborrel op maat op locatie in de regio Amsterdam
excl. BTW vanaf
€65 p.p.

Kerstborrel op maat op locatie in de regio Amsterdam

Van outdoor kerstborrel met winterse marktkraampjes tot indoor winters themafeest

De kerstborrel. Dat magische moment waarop collega’s elkaar ineens wél aardig vinden, managers spontaan de dansvloer op gaan en iedereen zich afvraagt of er nog bitterballen zijn. Maar dit jaar doen we het anders. Geen standaard glaasje bubbels bij de printer, maar een kerstborrel op maat waar nog maanden over nagepraat wordt — en dan niet alleen vanwege de foto’s. Stel je voor: een sfeervolle kerstmarkt vol lichtjes en winterse kraampjes waar medewerkers hun kerstpakket ophalen, met warme chocomel in de hand en een glimlach die zelfs de kerstman jaloers maakt. Of een stijlvol kerstdiner tussen kerstbomen, kandelaars en fonkelende ijspegels, waar iedereen zich even in een kerstfilm waant. En voor wie écht wil uitpakken? Een spectaculair WinterWonderland-feest met sneeuwmachines, glitters, cocktails en dansmoves die je normaal alleen na drie glazen glühwein durft te doen. Wat jullie ook kiezen — borrel, diner of groot feest — wij regelen de sfeer, de aankleding, de catering en al het gedoe eromheen. Jullie hoeven alleen nog te verschijnen (liefst op tijd en met een kersttrui die pijn doet aan de ogen). Zo wordt jullie kerstborrel niet zomaar een afsluiter van het jaar, maar hét gesprek van de maand. Klik op de onderstaande groene button om meer informatie aan te vragen.

Kitchen Party als personeelsfeest in Amsterdam
excl. BTW vanaf
€67,50 p.p.

Kitchen Party als personeelsfeest in Amsterdam

Lekker dansen tussen de kookeilanden op 5 mogelijke locaties in Nederland.

Ben je op zoek naar een locatie voor je bedrijfsfeest waar nog jaren over nagepraat zal worden? Organiseer dan je evenement in de vorm van een bijzondere Kitchen Party. Tijdens deze Kitchen Party voor 200 tot maximaal 450 personen genieten jullie van een bruisend feest te midden van diverse kookeilanden waar heerlijk voor jullie wordt gekookt. Het is ook mogelijk om met een kleinere groep (vanaf 20 tot 30 personen) een kookworkshop te doen in plaats van de Kitchen Party. Meer weten over dit culinaire alternatief voor je bedrijfsfeest in Amsterdam? Vraag dan vrijblijvend meer informatie aan oor te clicken op de groene knop. 

Goud en Fout bedrijfsfeest op een feestlocatie in Amsterdam
excl. BTW vanaf
€65 p.p.

Goud en Fout bedrijfsfeest op een feestlocatie in Amsterdam

Keuze uit diverse feestlocaties of je eigen locatie; Inclusief feestlocatie, diner en welkomstdrankje

Iedereen houdt van muziek. En tijdens dit personeelsfeest genieten jullie van echte dansklassiekers tijdens ludieke en muzikale spelletjes maar bovenal gaan jullie lekker veel dansen. Laat je meevoeren naar de disco jaren, de 80´s en 90´s en heerlijke meezingers in het Nederlands. Ga los op apres-ski muziek en daag je collega's uit tijdens een dance battle. Dit arrangement is inclusief diner en feestlocatie, waarbij je kunt kiezen uit meerdere beschikbare feestlocaties. Uiteraard is het ook mogelijk om het arrangement te regelen op jullie eigen locatie. Meer weten over dit muzikale alternatief voor je bedrijfsfeest in Amsterdam? Vraag dan vrijblijvend meer informatie aan oor te clicken op de groene knop. 

Casino personeelsfeest Amsterdam
excl. BTW vanaf
€65 p.p.

Casino personeelsfeest Amsterdam

Keuze uit diverse feestlocaties of je eigen locatie; Inclusief feestlocatie, diner en welkomstdrankje

Heb jij altijd veel geluk in het leven? Win je weleens een prijs? Beproef dan eens samen met je collega’s je geluk tijdens een casino themafeest. Stap in de wereld van black jack, poker, roulette, fruitmachines en een dosis aan geluk. Combineer deze elementen met al je collega’s en je hebt de ideale cocktail voor een onvergetelijk themafeest Amsterdam. Of dit nu voor het jaarlijkse bedrijfsfeest, personeelsfeest of familiefeest is...het zal onvergetelijk worden. Is je interesse gewekt en ontvang je graag alle informatie over dit casino themafeest? Vraag dan onderstaand gratis en vrijblijvend meer informatie aan. We wensen je bij voorbaat al veel geluk in het spel toe.

Happen, stappen, varen als personeelsfeest Amsterdam
excl. BTW vanaf
€87 p.p.

Happen, stappen, varen als personeelsfeest Amsterdam

Inclusief heerlijk 3-gangen diner, rondvaart en wandeling; ook voor grote groepen (100 personen of zelfs meer)

Deze heerlijke activiteit ligt ergens op de grens tussen een typisch bedrijfsuitje en een personeelsfeest. Een vleugje lichaamsbeweging gecombineerd met een inspirerende toch over het water, een stadstour met professionele gids en de nodige culinaire verassingen maken deze activiteit tot een heerlijke ervaring. Dit top 20 bedrijfsuitje in de regio Amsterdam is inclusief een boottocht, stadstour met stadsgids en een 3-gangen diner in drie verschillende restaurants op de route. Dit personeelsfeest presenteert de ideale balans tussen licht bewegen en culinair genieten. Wil je meer weten over dit bijzondere personeelsfeest concept in Amsterdam? Vraag dan hieronder meer informatie aan via onderstaand informatieformulier.

Wie ontdekt de Verrader Amsterdam
excl. BTW vanaf
€70 p.p.

Wie ontdekt de Verrader themafeest in Amsterdam

Keuze uit meerdere feestlocaties (inbegrepen) in je eigen stad of je eigen locatie; Inclusief diner

Tijd voor een nieuw personeelsuitje! In de huidige tijd is het des te lastiger om je personeel tevreden te houden en te zorgen dat ze niet elders gaan werken, toch? Dus is het tijd voor een leuke avond, waarbij je personeel zich verbonden voelt met elkaar en zo nodig elkaar op een wat meer ongedwongen manier kan leren kennen. Een personeelsfeest is de manier om dit te doen! Wat dacht je van een avondvullend programma, waarbij een leuk spel en lekker eten samenkomen? Tijdens het spel Wie ontdekt de Verrader aan tafel gaan je collega’s je op een andere manier bekijken. Want ben jij die betrouwbare collega die de waarheid spreekt, of ben jij toch stiekem de verrader naar wie we op zoek zijn? Dat wordt ongetwijfeld een onvergetelijke avond in Amsterdam! Benieuwd of dit uitje wat voor jullie is? Vraag vrijblijvend meer informatie aan via onderstaande button.

Magic & music Amsterdam
excl. BTW vanaf
€85 p.p.

Magic & music themafeest in Amsterdam

Keuze uit meerdere feestlocaties (inbegrepen) in je eigen stad of je eigen locatie; Inclusief diner

Hebben jij en je collega’s binnenkort iets te vieren? Ben je op zoek naar een compleet verzorgde avond voor jou en je collega’s? Het magic & music thema feest is wellicht de perfecte uitkomst! De avond zal gevuld worden met magie, van het moment dat je binnenstapt tot het moment dat je weer naar huis gaat. Tijdens een heerlijk diner zal een pianist de avond vullen met muziek. Het belooft een swingende avond te worden vol met magische momenten in Amsterdam. Deze magische herinneringen zullen jij en je collega’s nog lang met jullie meenemen! Zijn jullie klaar om te genieten van een avond gevuld met magie? Als je benieuwd bent geworden, kunt u via onderstaande button vrijblijvend meer informatie aanvragen.

De Slimste Mens aan tafel Amsterdam
excl. BTW vanaf
€70 p.p.

De Slimste Mens aan tafel als personeelsfeest in Amsterdam

Keuze uit meerdere feestlocaties (inbegrepen) in je eigen stad of je eigen locatie; Inclusief diner

Ga je binnenkort een personeelsfeest organiseren en ben je nog op zoek naar een leuke invulling hiervoor? Voor een stel competitieve collega’s die graag de snelste, de knapste of de slimste willen zijn? Dan is dit spel in Amsterdam echt iets voor jullie! Tijdens dit spel ontdekken jullie samen met een onafhankelijke quizmaster welk team van collega's zich de rest van het jaar de slimste mag noemen. Niet gewonnen? Niet getreurd! Naast een leuk vermakelijk spel biedt dit uitje ook een heerlijk en goed verzorgd diner voor jou en je collega’s. Denk je dat dit uitje geschikt is voor jou en je collega’s? Vraag dan vrijblijvend meer informatie aan via de button.

Help de directeur is ontvoerd personeelsfeest Amsterdam of Volendam
excl. BTW vanaf
€79 p.p.

Help de directeur is ontvoerd personeelsfeest Amsterdam of Volendam

Keuze uit diverse feestlocatie of je eigen locatie; Inclusief feestlocatie en diner.

Één van de populairste personeelsfeest concepten in de omgeving van Amsterdam van dit moment is het spannende help, de directeur is ontvoerd. Dit concept beschikt over alle ingrediënten voor een wervelend bedrijfsfeest: een geheimzinnige videoboodschap, een heerlijk 3-gangen diner, teamwork en niet geheel onbelangrijk: een directeur die in nood verkeert. Dit is hét moment om met het hele bedrijf als één man/vrouw achter de directeur te gaan staan en deze heelhuids terug te brengen. Wil je meer weten over dit bijzondere personeelsfeest concept in Amsterdam of Volendam? Vraag dan hieronder meer informatie aan via onderstaand informatieformulier.

 

Hollandsche Avond dinnershow Amsterdam
excl. BTW vanaf
€70 p.p.

Hollandsche Avond dinnershow als personeelsfeest in Amsterdam

Keuze uit meerdere feestlocaties (inbegrepen) in je eigen stad of je eigen locatie; Inclusief diner

Heb je binnenkort iets te vieren met je collega’s? Ben je op zoek naar een goede locatie in Amsterdam en invulling van jouw personeelsfeest? Misschien is dit gezellig themafeest wel wat voor jullie. De Hollandsche avond dinnershow zal gevuld worden met oer-Hollandse gezelligheid. Klassiekers van Hollandse bodem, Hollandse snacks, Hollandse aankleding, je kunt het zo gek niet bedenken. Het zal een onvergetelijke avond worden waar jij en je collega’s kunnen meezingen met en dansen op Hollandse hits. Geniet van een heerlijk diner en laat zien welke kennis jij allemaal in huis hebt over ons kikkerlandje. Benieuwd geworden? Laat je vrijblijvend informeren over de mogelijkheden via onderstaande button. 

Moorddiner als invulling van een personeelsfeest Amsterdam
excl. BTW vanaf
€69 p.p.

Moorddiner als invulling van een personeelsfeest Amsterdam

Keuze uit diverse feestlocatie of je eigen locatie; Inclusief feestlocatie en diner.

Het is een klassieker, maar daarom niet minder populair: een moorddiner als invulling van je personeelsfeest in Amsterdam. Hierbij staan lekker eten (3-gangen diner), gezellig samen zijn en scherp detective werk centraal. De organisator is een kwalitatief hoogwaardige organisator van o.a. moorddiner personeelsfeesten in de omgeving van Amsterdam. Normaal gesproken is dit personeelsfeest moorddiner beschikbaar voor groepen tot 80 deelnemers, maar ook voor grotere groepen kan een goede oplossing worden gevonden. Wil je meer weten, vraag dan informatie aan via het onderstaande informatieformulier.

Authentieke Griekse catering voor je bedrijfsfeest in Amsterdam
excl. BTW vanaf
€30 p.p.

Authentieke Griekse catering voor je bedrijfsfeest in Amsterdam

Optioneel met Griekse muziek en dans, voor regio Den Haag, Utrecht, Amsterdam, Rotterdam, Leiden, Gouda, Delft, Dordrecht, Haarlem

Op zoek naar catering die nét even anders is? Met deze authentieke Griekse catering uit de regio Den Haag breng je de sfeer van een echte taverna zo jouw event binnen. Het eten is zó goed dat Grieken uit heel Nederland er speciaal voor omrijden — en laten we eerlijk zijn: als de locals het eten goedkeuren, dan zit je gegarandeerd goed. Of je nu een personeelsfeest, teamdag, jubileum of ander feest organiseert, deze catering zorgt altijd voor een zonnige, smaakvolle verrassing. Van traditionele gerechten tot geurige warme schotels en frisse salades: jouw gasten wanen zich heel even op een Grieks eiland (zonder gedoe met koffers en paspoorten). Wil je het helemaal in stijl doen? Voeg dan Griekse muziek en dans toe aan het arrangement — voor je het weet staat de hele groep te swingen alsof het hoogzomer is in Athene. Ook vegetariërs en veganisten worden niet vergeten: zij krijgen net zo smakelijke, volwaardige Griekse opties voorgeschoteld. Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan.



Personeelsfeest in Amsterdam

Personeelsfeest in Amsterdam op het programma? Het jaarlijkse evenement waarbij je diverse collega’s beter kunt leren kennen. Onze hoofdstad Amsterdam is met zijn inwoner de allergrootste gemeente van ons land. Het ligt in de provincie Noord-Holland aan het IJ en de monding van de Amstel. De naam Amsterdam komt uit de 13e eeuw (Amsterdam kreeg toen stadsrechten) en heeft zijn naam te danken aan de ligging bij een dam in de Amstel. In de Gouden Eeuw was Amsterdam een van de grootste handelssteden op onze wereld. Door het aantal inwoners groeide de stad al snel uit zijn jasje en kwam er uitbreiding. Daaraan dankt Amsterdam ook de grachtengordel (UNESCO-Werelderfgoedlijst) wat een belangrijke toeristen trekpleister is geworden.

Overige personeelsfeest steden in jouw regio!

Regio Noord-Holland
Regio Alkmaar, Hoorn, Den Helder:                                    Personeelsfeest Alkmaar
Regio Amsterdam, Amstelveen, Aalsmeer:                        Personeelsfeest Amsterdam
Regio Haarlem, Zaanstad, IJmuiden:                                   Personeelsfeest Haarlem  

Regio Zuid-Holland
Regio Rotterdam, Schiedam, Spijkenisse:                          Personeelsfeest Rotterdam
Regio Den Haag, Zoetermeer, Voorburg:                           Personeelsfeest Den Haag
Regio Dordrecht, Gorinchem, Zwijndrecht:                       Personeelsfeest Dordrecht
Regio Delft, Rijswijk:                                                               Personeelsfeest Delft
Regio Leiden, Katwijk, Alphen a/d Rijn:                               Personeelsfeest Leiden
Regio Gouda, Bodegraven, Woerden:                                 Personeelsfeest Gouda  

Regio Utrecht
Regio Utrecht, Zeist, Nieuwegein:                                        Personeelsfeest Utrecht
Regio Amersfoort, Veenendaal, Barneveld:                        Personeelsfeest Amersfoort  

Regio Noord-Brabant
Regio Eindhoven, Helmond, Valkenswaard:                       Personeelsfeest Eindhoven
Regio Tilburg, Waalwijk, Goirle:                                            Personeelsfeest Tilburg
Regio Den Bosch, Vught, Uden:                                            Personeelsfeest Den Bosch
Regio Breda, Oosterhout, Roosendaal:                               Personeelsfeest Breda  

RegioFlevoland
Regio Almere:                                                                         Personeelsfeest Almere  

RegioLimburg
Regio Maastricht, Margraten, Valkenburg:                        Personeelsfeest Maastricht  

Regio Groningen
Regio Groningen, Delfzijl:                                                    Personeelsfeest Groningen  

Regio Overijssel
Regio Zwolle, Meppel, Hoogeveen:                                    Personeelsfeest Zwolle  

Regio Gelderland
Regio Arnhem, Velp, Doetinchem:                                     Personeelsfeest Arnhem
Regio Nijmegen, Wijchen, Cuijk:                                         Personeelsfeest Nijmegen
Regio Apeldoorn, Deventer, Harderwijk:                           Personeelsfeest Apeldoorn

WAAROM ONEMOTION

  • ruim 10 jaar ervaring

    in de evenementen sector
  • het grootste netwerk

    van locaties en entertainment
  • in meerdere landen actief

    o.a. NL, BE, DE, UK & USA
  • boek direct bij

    de uitvoerder zelf
  • diverse prijsklassen

    van betaalbaar tot zeer exclusief

Je aanbod op deze pagina?

stuur ons een bericht via onze contactpagina (in het menu). 

ZIJ GINGEN JE O.A. VOOR

Zij gingen je voor

Personeelsfeestend.nl

Personeelsfeesten in alle soorten en maten. Van bedrijfsfeest tot personeelsfeest laat je inspireren door Onemotion.

Onze voordelen

  • Geen extra kosten voor tussenpersonen

  • Boek direct bij de uitvoerder van het uitje zelf

  • De scherpste prijzen in de markt

Snel naar