Van personeelsfeest tot bedrijfsjubileumfeest in Den Haag
Voor de Verenigde Naties is Den Haag een belangrijke vestingsplaats. Een compliment aangezien Wenen, Tokio, Genève, Nairobi en New York de overige steden zijn. Den Haag profiteert enorm van de ministeries, internationale organisaties en ambassades in de stad. Dit zorgt namelijk voor de meeste werkgelegenheid in Den Haag. Mooie voorbeelden hiervan zijn Justitie, VROM, Buitenlandse Zaken, Defensie, Verkeer en Waterstaat en Binnenlandse Zaken. Andere grote internationale spelers in Den Haag zijn o.a. KPN, PostNL, ING Bank, AEGON, T-Mobile, Shell, Siemens en Ahold. Niet echt de kleinste spelers zowel in ons land als (ver) daar buiten. Het is wel duidelijk dat er voldoende behoefte moet zijn aan een personeelsfeest Den Haag. We hopen dat je tijdens je personeelsfeest Den Haag je collega’s beter gaat leren kennen, de sfeer (nog) beter zal worden en/of de teambuilding een enorme boost zal krijgen (kijk ook eens op cateraars van Den Haag). Kijk voor vrijgezellenfeesten ook eens op Onemotion vrijgezellenfeesten voor Den Haag. We wensen je bij voorbaat veel inspiratie toe tijdens je personeelsfeest Den Haag.

€65 p.p.
Winter Wonderland thema personeelsfeest in Den Haag
Voor iedereen die het koud krijgt van kwartaalcijfers maar warm loopt voor glühwein en glitter: het Winter Wonderland themafeest is hét bedrijfsfeest dat zelfs de kerstman jaloers maakt. Zodra de deuren opengaan, lijkt het alsof men rechtstreeks een bevroren sprookje binnenstapt. De locatie is onherkenbaar — alles straalt, schittert en glanst in ijskoud wit. Van fonkelende sneeuwdecoraties tot stijlvolle wintermeubels: zelfs Elsa uit Frozen zou er een traantje van ontroeren (al is dat waarschijnlijk gewoon een ijspegel). Bij binnenkomst worden de gasten verwelkomd door een keurige maar ijskoude lakei — het soort man dat al glimlachend vraagt of je jas uit wil, terwijl hij eruitziet alsof hij al drie dagen in de vriezer heeft gestaan. Zijn ensemble zorgt voor een mysterieuze wintersfeer waarin champagneglazen rinkelen, mensen voorzichtig hun ademwolken bewonderen, en iedereen zich even afvraagt of die sneeuw nu écht of gewoon goed gedaan is met piepschuim. Maar zodra de officiële opening voorbij is, smelt de serene winterrust als sneeuw voor de zon. De DJ draait de temperatuur omhoog met dikke beats, en het feest verandert in een bruisend après-ski sprookje. Skileraren, snowbabes en feestbeesten veroveren de dansvloer, en zelfs de collega die altijd beweert “niet zo van feesten te houden” blijkt ineens verrassend soepel te bewegen op Let It Snow. De sfeer stijgt, de glitter dwarrelt, en de kans dat iemand de volgende ochtend met een kerstbal in zijn jaszak thuiskomt is levensgroot. Het beste van alles? Dit feest past overal. Of het nu in een loods, tent, kantine of chique horecalocatie is — elke ruimte verandert moeiteloos in een ijskoud paradijs. Inclusief WinterWonderland DJ, entertainmentteam, sneeuwachtige spellen en styling die zelfs Narnia verbleekt doet lijken. En ja, het hele feest is keurig WKR-proof, dus zelfs de boekhouding krijgt er warme gevoelens van. Klik dan op de onderstaande groene button en vraag vrijblijvend meer informatie aan.

€65 p.p.
Madorudam: bijzondere locatie voor je bedrijfsfeest in Den Haag
Het is al jaren een begrip in Nederland: het leuke Madurodam. Maar wist je dat het ook mogelijk is om je personeelsfeest, klantendag, productpresentatie of ander zakelijk evenement te organiseren op deze originele evenementenlocatie in Den Haag? Met maar liefst 10 verschillende ruimtes biedt Madurodam plaats aan evenementen met tot wel 1.200 deelnemers.
Gelegen in Scheveningen op 5 km van het centrum van Den Haag
Maximale feestcapaciteit: 1.200 pers.
Grootste ruimte: max. 1.200 pers. Kleinste: Max. 25 pers.
10 verschillende ruimtes
Parkeren kan bij de locatie
Wil je meer informatie over het organiseren van een feest of congres in Den Haag in Madurodam, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

€65 p.p.
Après-ski themafeest als personeelsfeest in Den Haag
Voor wie de skivakantie dit jaar heeft moeten inruilen voor de parkeerplaats achter het kantoor, is er goed nieuws: de Après-ski komt gewoon naar jullie toe! Geen files richting Tirol, geen bevroren tenen — alleen een knettergezellige avond vol schnaps, schlagers en schuifelen op sokken. Tijdens dit Après-ski themafeest verandert elke kantine, loods of bedrijfshal in een heus winters paradijs. Denk aan biertafels, houten huisjes, een dampende bar met tapbier, en natuurlijk: showmeister Rudi met zijn vrolijke bende die zelfs de meest stijve collega’s aan het hossen krijgt. Het feest begint zodra de muziek aangaat. De Ski-Jay (jawel, een DJ in skipak) knalt de beste après-ski-hits uit de speakers — van Anton aus Tirol tot “Hey Baby” — en al snel blijkt dat niemand weerstand kan bieden aan een beetje polonaise. Ondertussen zorgt het entertainmentteam voor knotsgekke spelletjes en typetjes waar zelfs de directeur niet onderuit komt. Voor je het weet, sta je met je collega’s te klunen door de kantine, biertje in de hand, met Rudi op de microfoon die roept: “Zingen jullie mee of wat!?” Of het nu gaat om een personeelsfeest, verenigingsfeest, jubileum of gewoon omdat “het leven te kort is voor saaie borrels” — dit Après-ski feest zorgt voor gegarandeerd plezier. En het mooiste van alles? Het hoeft niet eens in de bergen. Of het nu in een loods, tent of kantoor is, met wat houten decor, een berg nepsneeuw en een tapinstallatie toveren we elke ruimte om tot de gezelligste skihut van Nederland. Dus haal die foute skipullovers, skibrillen en plastic laarzen uit de kast, want dit wordt een avond vol lachen, hossen, meezingen en misschien zelfs een klein beetje spijt de volgende ochtend. Eén ding is zeker: na deze Après-ski party heeft niemand meer heimwee naar Oostenrijk — hooguit naar zijn stem.

€69 p.p.
Filmwedstrijd als invulling voor je personeelsfeest in Den Haag
Dit personeelsfeest is er eentje die jullie niet snel gaan vergeten. Centraal tijdens het feest staat het maken van een film. Dat kan bijvoorbeeld een bedrijfsfilm maken zijn maar ook een film met een ludiek thema. Het gezelschap wordt in groepen onderverdeeld en kan met behulp van nep geld attributen, professioneel advies van echte filmregisseurs, of apparatuur inkopen. Welke groep maakt de leukste film? Uiteraard worden de films tijdens het feest vertoond aan het gezelschap. Optioneel kan ook het complete feest worden geregeld (locatie, catering etc.) evenals een overnachting. Dit personeelsfeest in Den Haag kan ook worden uitgevoerd als personeelsuitje in het buitenland (indoor of in het centrum van een leuke stad), als bedrijfsuitje voor hele grote groepen of als een personeelsuitje met overnachting. Wil je weten of en hoe we je kunnen helpen, vraag dan geheel vrijblijvend meer informatie aan via onderstaande formulier.

€49,50 p.p.
90's themafeest Den Haag vol herinneringen
Tijdens dit zeer bijzondere 90’s themafeest maakt u een stap terug in de tijd. Danste u vroeger al hard mee op de Macarena en lukte het u om elke hit van Marco Borsato van voor naar achter mee te zingen? De oude herinneringen komen al snel boven tijdens dit bijzondere 90’s themafeest. Ook kunt u dit themafeest zo gek aankleden als u zelf wilt. Laat het personeel gamen op de populaire Nintendo, dans met typetjes uit de 90’s of geniet van een optreden van de Spice Girls. De DJ maakt er een bonte avond van waar alle klassieker de revue zullen passeren. Van Captain Jack, Britney Spears tot aan de mooiste happy hardcore klassiekers. Het zal een avond worden om nooit te vergeten. Is uw interesse gewekt? Vraag onderstaand zo spoedig mogelijk meer informatie aan.

€75 p.p.
Bedrijfsfestival als personeelsfeest in de regio Den Haag
Het begon – zoals de meeste briljante ideeën – op een vrijdagmiddag, ergens tussen een schaal bitterballen en de opmerking “Waarom doen we eigenlijk niet gewoon ons éígen festival?”. En voor iemand “nee” kon zeggen, was het plan geboren: een bedrijfsfestival op eigen locatie. Geen saaie borrel bij de printer, maar een feestje waar zelfs de directeur zijn das voor inruilt en de IT-afdeling ineens blijkt te kunnen dansen. Binnen een mum van tijd verandert de parkeerplaats, loods of kantoorhal – normaal het domein van deadlines, Excel-sheets en piepende printers – in een bruisend festivalterrein. Denk aan foodtrucks, lichtslingers, livemuziek en collega’s die zich even vergissen in hun eigen ritmegevoel. En mocht de locatie iets te compact zijn voor een moshpit: geen probleem. Dankzij een netwerk van evenementenlocaties door heel Nederland kan het bedrijfsfestival overal plaatsvinden, van Groningen tot Maastricht, van weiland tot warehouse. Of het nu een ontspannen foodfestival wordt met borrelplanken, cocktails en chillbeats, of een knallend muziekfeest waarbij de HR-afdeling ineens meezingt met guilty pleasures uit de jaren 90 — alles wordt tot in de puntjes geregeld. Van uitnodiging tot aftermovie, van lampionnen en vlaggetjes tot industriële stijl met containers en TL-lampen: elk detail klopt, tot aan de laatste confettisnipper. Voor je het weet, staat het hele bedrijf te dansen waar normaal de bedrijfsauto’s geparkeerd staan. De manager bij de frietkraam, de stagiair achter de karaoke-microfoon, en iemand die zweert dat hij maandag gewoon wél komt werken. Een bedrijfsfestival op eigen terrein? Geniaal idee. Alleen nog even iemand aanwijzen om de volgende ochtend de glitter van de parkeerplaats te vegen. Meer weten over hoe een kantoor verandert in het gezelligste festival van het jaar? Klik op de groene knop hieronder – en laat het feest beginnen.

€65 p.p.
Bedrijfsborrel organiseren op eigen locatie of met locatiesuggestie in Den Haag
Een bedrijfsborrel op eigen locatie organiseren? Briljant idee — én slim voor de boekhouding. Want als de borrel gewoon op jullie eigen terrein plaatsvindt, hoeft die niet binnen de vrije ruimte te vallen. Dat betekent: geen eindheffing van 80%, en dus meer budget voor de écht belangrijke dingen. Denk aan betere wijn, warmere bitterballen en misschien zelfs die DJ die de directie nog jaren zal herinneren aan zijn dansmoves. Maar als de kantoorvloer inmiddels al vaker dienst heeft gedaan als dansvloer dan als werkplek, is er natuurlijk geen man overboord. We helpen graag met het vinden van een perfecte externe locatie — van een sfeervolle industriële loods tot een zomerse buitenplek met ruimte voor zowel danspasjes als serieuze gesprekken over KPI’s (al verdwijnen die meestal na het tweede rondje). Het mooiste? Alles wordt precies zoals jullie het willen. Van het eerste welkomstdrankje tot de laatste late night snack: jullie bepalen de sfeer. Wil je een stijlvolle borrel met een vleugje klasse, of juist een uitbundig feest met lampjes, livemuziek en een toiletjuffrouw die beter op de hoogte is van de roddels dan de marketingafdeling? Alles kan. De drank, de bites, het diner, de aankleding, de muziek — het hele plaatje klopt. En geloof ons, met de juiste sfeer, de perfecte hapjes en een DJ die de HR-manager zelfs op de dansvloer krijgt, wordt dit geen gewone borrel, maar hét gesprek van de maand. Op eigen terrein of ergens anders: wij regelen de magie, jullie zorgen voor de gezelligheid. En maandag? Dan is het vooral hopen dat niemand die karaoke-video’s op het intranet zet. Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden via onderstaande button.

€85 p.p.
Forteiland Ijmuiden: bijzondere bedrijfsfeest locatie bij Ijmuiden
Dus na al het thuiswerken zijn jullie op zoek naar een personeelsfeest concept waarmee iedereen de kans krijgt om weer echt een hecht team te worden. Maar zoeken jullie niet zomaar een locatie voor jullie personeelsfeest, maar dient het echt iets bijzonders te worden? Wellicht is een personeelsfeest op jullie eigen eiland dan wel een mooie verrassing voor alle medewerkers? Het begin is natuurlijk al bijzonder, als iedereen met de boot op wordt gehaald.
Gelegen voor de kust van IJmuiden
Grootste zaal: max. 250 pers. Kleinste: max. 4 pers.
14 verschillende zalen
Groot terras aanwezig, overdekte veranda
Eigen parkeerterrein (gratis parkeren)
Bijzonderheden: vervoer per boot inbegrepen
Wil je meer informatie over het houden van een bedrijfsfeest of ander zakelijk evenement op Forteiland Ijmuiden? Klik op onderstaande button en vraag dan snel meer informatie aan.

€20 p.p.
Pizza Foodtruck voor je personeelsfeest in Den Haag
Organiseer je binnenkort een bedrijfsfeest of personeelsborrel en ben je op zoek naar een passende catering? Wat dacht je dan van je eigen pizza Foodtruck met tot wel 3 mobiele ovens om iedereen te kunnen voorzien van heerlijke pizza's? Het is zelfs mogelijk om deelnemers aan je personeelsfeest te verblijden met een echte pizza workshop voor maximaal 45 personen (tegen meerkosten). Op zoek naar passende drankjes? Geen probleem, de cateraar neemt ze graag (optioneel) voor je mee. Van Crodino tot Italiaanse wijnen en bieren. Wil je meer weten over dit bijzondere personeelsfeest concept in Den Haag of omgeving? Vraag dan hieronder meer informatie aan via onderstaand informatieformulier.

€65 p.p.
Kerstborrel op maat op locatie in de regio Den Haag
De kerstborrel. Dat magische moment waarop collega’s elkaar ineens wél aardig vinden, managers spontaan de dansvloer op gaan en iedereen zich afvraagt of er nog bitterballen zijn. Maar dit jaar doen we het anders. Geen standaard glaasje bubbels bij de printer, maar een kerstborrel op maat waar nog maanden over nagepraat wordt — en dan niet alleen vanwege de foto’s. Stel je voor: een sfeervolle kerstmarkt vol lichtjes en winterse kraampjes waar medewerkers hun kerstpakket ophalen, met warme chocomel in de hand en een glimlach die zelfs de kerstman jaloers maakt. Of een stijlvol kerstdiner tussen kerstbomen, kandelaars en fonkelende ijspegels, waar iedereen zich even in een kerstfilm waant. En voor wie écht wil uitpakken? Een spectaculair WinterWonderland-feest met sneeuwmachines, glitters, cocktails en dansmoves die je normaal alleen na drie glazen glühwein durft te doen. Wat jullie ook kiezen — borrel, diner of groot feest — wij regelen de sfeer, de aankleding, de catering en al het gedoe eromheen. Jullie hoeven alleen nog te verschijnen (liefst op tijd en met een kersttrui die pijn doet aan de ogen). Zo wordt jullie kerstborrel niet zomaar een afsluiter van het jaar, maar hét gesprek van de maand. Klik op de onderstaande groene button om meer informatie aan te vragen.

€67,50 p.p.
Kitchen Party als personeelsfeest in Den Haag
Ben je op zoek naar een locatie voor je bedrijfsfeest waar nog jaren over nagepraat zal worden? Organiseer dan je evenement in de vorm van een bijzondere Kitchen Party. Tijdens deze Kitchen Party voor 120 tot maximaal 250 personen genieten jullie van een bruisend feest te midden van diverse kookeilanden waar heerlijk voor jullie wordt gekookt. Het is ook mogelijk om met een kleinere groep (vanaf 20 tot 30 personen) een kookworkshop te doen in plaats van de Kitchen Party. Meer weten over dit culinaire alternatief voor je bedrijfsfeest in Den Haag? Vraag dan vrijblijvend meer informatie aan oor te clicken op de groene knop.

€17 p.p.
Foodtruck Braadworst met frites en oktoberfest gevoel tijdens personeelsfeest in Den Haag
Ben je op zoek naar een leuke aanvulling op je personeelsfeest of personeelsborrel? Wat dacht je dan van Foodtruck catering die zorgt voor dat typische Oktoberfest gevoel? Dat wordt gezellig genieten van heerlijke broodjes Duitse worst, vergezeld door verse frites en optioneel ook met bijpassende Duitse biertjes. En voor de veganisten zijn er ook vegaworsten beschikbaar, zodat iedereen kan genieten tijdens dit heerlijke Duitse worsten Foodtruck concept voor jullie bedrijfsfeest of personeelsborrel. Meer weten over deze Foodtruck catering met Oktoberfest gevoel tijdens je personeelsfeest of bedrijfsborrel in Den Haag? Vraag dan vrijblijvend meer informatie aan oor te clicken op de groene knop.

€40 p.p.
Knus Delft: bedrijfsfeest locatie in de natuur op 8 km van het centrum van Den Haag
Een mooie plek vinden voor een personeelseest aan het water en midden in de natuur kan nog best lastig zijn. Een bijzonder leuke feestlocatie voor een bedrijfsfeest, vergadering of zakelijk evenement is Knus in Delft. Hier geniet je van een sfeervol bedrijfsfeest indoor of op één van de 3 grote terrassen aan het water.
Gelegen in Delft (Delftse Hout) op ongeveer 8 km van het centrum van Den Haag
Maximale capaciteit: feesten 450 pers. en vergaderen 130 pers.
3 mooie terrassen aan het water
Gratis parkeren voor de deur
Bijzonderheden: vergaderen op het water met een speciale 8-persoons waterfiets, jeu de boule, roeiboten/waterfietsen,hotel op 1,5 km
Wil je meer informatie over het organiseren van een vergadering of particulier personeelsfeest bij Knus in Delft, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

€65 p.p.
Goud en Fout bedrijfsfeest op een feestlocatie in Den Haag
Iedereen houdt van muziek. En tijdens dit personeelsfeest genieten jullie van echte dansklassiekers tijdens ludieke en muzikale spelletjes maar bovenal gaan jullie lekker veel dansen. Laat je meevoeren naar de disco jaren, de 80´s en 90´s en heerlijke meezingers in het Nederlands. Ga los op apres-ski muziek en daag je collega's uit tijdens een dance battle. Dit arrangement is inclusief diner en feestlocatie, waarbij je kunt kiezen uit meerdere beschikbare feestlocaties. Uiteraard is het ook mogelijk om het arrangement te regelen op jullie eigen locatie. Meer weten over dit muzikale alternatief voor je bedrijfsfeest in Den Haag? Vraag dan vrijblijvend meer informatie aan oor te clicken op de groene knop.

€65 p.p.
Casino thema personeelsfeest Den Haag
Heb jij altijd veel geluk in het leven? Win je weleens een prijs? Beproef dan eens samen met je collega’s je geluk tijdens een casino themafeest. Stap in de wereld van black jack, poker, roulette, fruitmachines en een dosis aan geluk. Combineer deze elementen met al je collega’s en je hebt de ideale cocktail voor een onvergetelijk themafeest Den Haag. Of dit nu voor het jaarlijkse bedrijfsfeest, personeelsfeest of familiefeest is...het zal onvergetelijk worden. Is je interesse gewekt en ontvang je graag alle informatie over dit casino themafeest? Vraag dan onderstaand gratis en vrijblijvend meer informatie aan. We wensen je bij voorbaat al veel geluk in het spel toe.

€55 p.p.
Themafeest Back to the 00's Den Haag
Geniet van een magische avond met dit 00’s themafeest. Perfect voor een personeelsfeest, als bedrijfsuitje of om een jubileum te vieren. Samen met collega’s gaan jullie terug in de tijd en halen jullie de mooiste herinneringen op. Dans samen met je collega’s de ketchup song, Jumpstyle of zing uit volle borst mee met Dragosta Din Tei. Ook kunt u dit themafeest nog extra aankleden door hilarische typetjes in te zetten. Zo zijn ook ineens Lara Croft, Ali G of Guus Meeuwis aanwezig op uw themafeest. De DJ brengt en mengt de hele avond samen met de leukste bekende hits. Zing mee met Gigi D’Agostino of Christina Aguilera. Is uw interesse gewekt? Vraag dan snel meer informatie aan en laat u meenemen in alle mogelijkheden. We wensen u alvast mooie herinneringen toe.

€79 p.p.
Help de directeur is ontvoerd personeelsfeest Den Haag
Één van de populairste personeelsfeest concepten in de omgeving van Den Haag van dit moment is het spannende help, de directeur is ontvoerd. Dit concept beschikt over alle ingrediënten voor een wervelend bedrijfsfeest: een geheimzinnige videoboodschap, een heerlijk 3-gangen diner, teamwork en niet geheel onbelangrijk: een directeur die in nood verkeert. Dit is hét moment om met het hele bedrijf als één man/vrouw achter de directeur te gaan staan en deze heelhuids terug te brengen. Wil je meer weten over dit bijzondere personeelsfeest concept in Den Haag? Vraag dan hieronder meer informatie aan via onderstaand informatieformulier.

€87 p.p.
Happen, stappen, varen als personeelsfeest Den Haag
Deze heerlijke activiteit ligt ergens op de grens tussen een typisch bedrijfsuitje en een personeelsfeest. Een vleugje lichaamsbeweging gecombineerd met een inspirerende toch over het water, een stadstour met professionele gids en de nodige culinaire verassingen maken deze activiteit tot een heerlijke ervaring. Dit personeelsfeest is inclusief een boottocht, stadstour met stadsgids en een 3-gangen diner in drie verschillende restaurants op de route. Dit personeelsfeest presenteert de ideale balans tussen licht bewegen en culinair genieten. Wil je meer weten over dit bijzondere personeelsfeest concept in Den Haag? Vraag dan hieronder meer informatie aan via onderstaand informatieformulier.

€70 p.p.
Wie ontdekt de Verrader themafeest in Den Haag
Tijd voor een nieuw personeelsuitje! In de huidige tijd is het des te lastiger om je personeel tevreden te houden en te zorgen dat ze niet elders gaan werken, toch? Dus is het tijd voor een leuke avond, waarbij je personeel zich verbonden voelt met elkaar en zo nodig elkaar op een wat meer ongedwongen manier kan leren kennen. Een personeelsfeest is de manier om dit te doen! Wat dacht je van een avondvullend programma, waarbij een leuk spel en lekker eten samenkomen? Tijdens het spel Wie ontdekt de Verrader aan tafel gaan je collega’s je op een andere manier bekijken. Want ben jij die betrouwbare collega die de waarheid spreekt, of ben jij toch stiekem de verrader naar wie we op zoek zijn? Dat wordt ongetwijfeld een onvergetelijke avond in Den Haag! Benieuwd of dit uitje wat voor jullie is? Vraag vrijblijvend meer informatie aan via onderstaande button.

€85 p.p.
Magic & music themafeest in Den Haag
Hebben jij en je collega’s binnenkort iets te vieren? Ben je op zoek naar een compleet verzorgde avond voor jou en je collega’s? Het magic & music thema feest is wellicht de perfecte uitkomst! De avond zal gevuld worden met magie, van het moment dat je binnenstapt tot het moment dat je weer naar huis gaat. Tijdens een heerlijk diner zal een pianist de avond vullen met muziek. Het belooft een swingende avond te worden vol met magische momenten in Den Haag. Deze magische herinneringen zullen jij en je collega’s nog lang met jullie meenemen! Zijn jullie klaar om te genieten van een avond gevuld met magie? Als je benieuwd bent geworden, kunt u via onderstaande button vrijblijvend meer informatie aanvragen.

€70 p.p.
Hollandsche Avond dinnershow als personeelsfeest in Den Haag
Heb je binnenkort iets te vieren met je collega’s? Ben je op zoek naar een goede locatie in Den Haag en invulling van jouw personeelsfeest? Misschien is dit gezellig themafeest wel wat voor jullie. De Hollandsche avond dinnershow zal gevuld worden met oer-Hollandse gezelligheid. Klassiekers van Hollandse bodem, Hollandse snacks, Hollandse aankleding, je kunt het zo gek niet bedenken. Het zal een onvergetelijke avond worden waar jij en je collega’s kunnen meezingen met en dansen op Hollandse hits. Geniet van een heerlijk diner en laat zien welke kennis jij allemaal in huis hebt over ons kikkerlandje. Benieuwd geworden? Laat je vrijblijvend informeren over de mogelijkheden via onderstaande button.

€70 p.p.
Escape Dinner Room Spel als personeelsfeest in Den Haag
Ben jij dit jaar de gelukkige om het personeelsfeest voor je werk te organiseren, maar zoek je een keer wat anders dan de standaard feesten en activiteiten? Wellicht is het Escape Dinner Room spel in Den Haag dan een leuk idee! Een escape room kent iedereen ondertussen wel, maar dit is een wat andere invulling. Wel de spanning van een escape room, met het kraken van de codes en het oplossen van de puzzels, maar in plaats van dat je moet ontsnappen uit een ruimte zit je heerlijk ontspannen de hele avond op dezelfde stoel aan tafel. Met als toevoeging een heerlijk en uitgebreid diner. Nieuwsgierig geworden? Vraag vrijblijvend meer informatie aan via de button.

€69 p.p.
Moorddiner als invulling van een personeelsfeest Den Haag
Het is een klassieker, maar daarom niet minder populair: een moorddiner als invulling van je personeelsfeest in Den Haag. Hierbij staan lekker eten (3-gangen diner), gezellig samen zijn en scherp detective werk centraal. De organisator is een kwalitatief hoogwaardige organisator van o.a. moorddiner personeelsfeesten in de omgeving van Den Haag. Normaal gesproken is dit personeelsfeest moorddiner beschikbaar voor groepen tot 80 deelnemers, maar ook voor grotere groepen kan een goede oplossing worden gevonden. Wil je meer weten, vraag dan informatie aan via het onderstaande informatieformulier.
Bedrijfsfeest of personeelsfeest in Den haag
Staat binnenkort een themafeest of personeelsfeest Den Haag op het programma? Met je collega’s strijden tijdens een citygame of juist een avond heerlijk de voetjes van de vloer? Op deze pagina bieden wij een overzicht van verschillende personeelsfeesten Den Haag om je op weg te helpen een goede keuze te maken. Of je nu gaat voor een event voor een dagdeel of een verzorgde avond. Den Haag is in ieder geval een prachtige uitvalsbasis voor je personeelsfeest. Combineer je bedrijfsfeest ook met een vergadering in Den Haag. De stad is de derde gemeente van Nederland en daarnaast ook de hoofdstad van de provincie Zuid-Holland. Den Haag heeft een belangrijke rol in Nederland. De Nederlandse regering, parlement, residentie van het koninklijk huis, alle ministeries, ambassades, Internationaal Strafhof en o.a. het Internationaal Gerechtshof bevinden zich allemaal in Den Haag.
Overige personeelsfeest steden in jouw regio!
Regio Noord-Holland
Regio Alkmaar, Hoorn, Den Helder: Personeelsfeest Alkmaar
Regio Amsterdam, Amstelveen, Aalsmeer: Personeelsfeest Amsterdam
Regio Haarlem, Zaanstad, IJmuiden: Personeelsfeest Haarlem
Regio Zuid-Holland
Regio Rotterdam, Schiedam, Spijkenisse: Personeelsfeest Rotterdam
Regio Den Haag, Zoetermeer, Voorburg: Personeelsfeest Den Haag
Regio Dordrecht, Gorinchem, Zwijndrecht: Personeelsfeest Dordrecht
Regio Delft, Rijswijk: Personeelsfeest Delft
Regio Leiden, Katwijk, Alphen a/d Rijn: Personeelsfeest Leiden
Regio Gouda, Bodegraven, Woerden: Personeelsfeest Gouda
Regio Utrecht
Regio Utrecht, Zeist, Nieuwegein: Personeelsfeest Utrecht
Regio Amersfoort, Veenendaal, Barneveld: Personeelsfeest Amersfoort
Regio Noord-Brabant
Regio Eindhoven, Helmond, Valkenswaard: Personeelsfeest Eindhoven
Regio Tilburg, Waalwijk, Goirle: Personeelsfeest Tilburg
Regio Den Bosch, Vught, Uden: Personeelsfeest Den Bosch
Regio Breda, Oosterhout, Roosendaal: Personeelsfeest Breda
RegioFlevoland
Regio Almere: Personeelsfeest Almere
RegioLimburg
Regio Maastricht, Margraten, Valkenburg: Personeelsfeest Maastricht
Regio Groningen
Regio Groningen, Delfzijl: Personeelsfeest Groningen
Regio Overijssel
Regio Zwolle, Meppel, Hoogeveen: Personeelsfeest Zwolle
Regio Gelderland
Regio Arnhem, Velp, Doetinchem: Personeelsfeest Arnhem
Regio Nijmegen, Wijchen, Cuijk: Personeelsfeest Nijmegen
Regio Apeldoorn, Deventer, Harderwijk: Personeelsfeest Apeldoorn
WAAROM ONEMOTION
-
ruim 10 jaar ervaring
in de evenementen sector -
het grootste netwerk
van locaties en entertainment -
in 5 landen actief
o.a. NL, BE, DE, UK & USA -
boek direct bij
de uitvoerder zelf -
diverse prijsklassen
van betaalbaar tot zeer exclusief
Je aanbod op deze pagina?
stuur ons een bericht via onze contactpagina (in het menu).
ZIJ GINGEN JE O.A. VOOR
Personeelsfeestend.nl
Personeelsfeesten in alle soorten en maten. Van bedrijfsfeest tot personeelsfeest laat je inspireren door Onemotion.
Onze voordelen
-
Geen extra kosten voor tussenpersonen
-
Boek direct bij de uitvoerder van het uitje zelf
-
De scherpste prijzen in de markt
Snel naar